24 maj 2010

Wohohoohoho! IDAG HAR JAG SOLAT! Badat. Simmat. Ätit frukt. Läst en bok. Bara njutit, wohoho. Nu ska vi över till några australienska kompisar och dricka lite drinkar. Jag fick ett mail idag om att det är klart med tid och datum för audition till 'vem vill slå Filip och Fredrik'.. Haha, jag kan säga att jag inte borde dricka drinkar som förberedning meeeeeeeeen det får bli så ikväll så tar vi igen det på en joggingrunda imorgon. Eller?

Wali ska förresten också på castingen och kniper han min plats så är det dags för den skitungen å få spö haha. Nu blev det helt plötsligt både Filip, Fredrik OCH Wali som ska NER! Jobbigt.




Jag och skitungen hos mig i Landskrona!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Har ni flyttat emma? :) Känner inte igen bakrunden haha!

2010-05-26 @ 22:37:29
URL: http://livingourlife.blogg.se/
Postat av: emma

ja, snäck, det har vi! du får komma dit så fort jag är i landskrona igen! pusselipuss

2010-05-27 @ 12:35:44
Postat av: Lotta

Oh, jaa! vi får ta en heldag en dag i sommar :) bara glida! Får komma upp och hälsa på dig i GBG en gång med. long time no see my friend! puss

2010-06-04 @ 17:40:30
URL: http://livingourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0