take me to Le Baron

Ja vad ska jag säga? Saknar er därhemma såklart, missförstå mig inte. Men jag hade gärna stannat här forevår. Det är inte bara en semestergrej man säger men jag är helt säker på att Sverige inte är heeelt rätt land för mig. Jag bor där för att det bara är så men jag är felplacerad jag lovar.

Igår var vi på Le Baron, coolaste utestället i Frankrike. Jag kommer inte över hur mycket jag tycker om det stället. Det finns tydligen i Paris också & dit måste jag någon gång! På Le Baron fick jag två visitkort av regissörer som regisserar fightfilmer. Jag skulle tydligen höra av mig om jag ville bli ngn slags slagskämpe haha! Jag funderar på att passa och skicka över visitkorten till Wali. Han vill nog!

Imorgon ska vi sola.
Vet att ni tydligen har fått lite fint väder i Sverige också så jag är glad för er skull. Men Frankrikes sol känns fan härligare. Bonsoir.




Kommentarer
Postat av: Jessica

Ingen kommentar om sista bilden!!

2010-05-24 @ 19:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0