faire du shopping

Jaaa, det är fredagskväll och vi är i Cannes, men vi ORKAR inte festa ikväll. Förlåt alla som tycker att vi är knäppa men vi är helt slut. Idag vaknade vi av att det reeeegnade. Vi blev först ledsna men sen kom vi på att YES nu kan vi äntligen shoppa. Vi tog oss till Sephora, och alla som har varit på Sephora VET att man inte går ut därifrån tomhänt. Jag tror att vi var där inne i flera timmar. Testade allt som gick att testa. Köpte allt från ID smink till nagellack, piller för smalare kropp (haha, FRÅGA INTE, det var Lou-Lou som fick ett anfall) och lite bra brunutansol-produkter.. Jag ska ju faktiskt tillbaka till Sverige snart, så det lär behövas. Sop-land!!!!!!!!!!!

Sedan efter detta var vi på extreem smycke-jakt. Slutade med att vi tog för lång tid på oss och hann inte köpa något utav det vi ville, men det tar vi igen en annan regning dag.

Imorgon får vi väl ta igen festandet också. Så läser vi en bok ikväll. Och gör situps, viktigt!!!! Snart kommer ju Kim och Sebbe hit också. Dom ska hjälpa oss att vända upp och ner på rivieran.

Jag fick precis ett sms också. "I truly love you! x" Fan vad nice Danny!!!!! Älskar inte dig riktigt efter att ha sett dig två gånger i mitt liv, men jag blir glad när någon älskar mig. Haha.


LOU-LOU


LOU-LOU på powerwalk/bergsklättring




Crêpe avec nutella











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0