désolé

Idag är jag lite ledsen.. ibland får man vara det eller hur? Det är inget mega allvarligt, och inget som inte löser sig, det vet jag. Idag har varit lite jobbigt. Jag har städat och flyttat ur mina grejer från Göteborg och skickat ner dom till Skåne. Jag kommer vara där i sommar pga jobb och det känns faktiskt lite jobbigt..

För det första så klarar jag mig inte utan å se min systerson regelbundet. Det räcker att jag bara får se honom i några sekunder, så är jag nöjd sen.. Men att inte se honom på många dagar känns i hjärtat! :( Och annars är det bara tanken på Gbg. Kollektiv-tjejerna, uteställena, slottsskogen, spårvagnarna.. Göteborg känns som hemma och jag är kär.. Detta suger bigtime.

Jag vet att det är bäst å bara dra mig till Skåne och jobba duktigt. Göteborg står nog kvar till hösten. Dessutom har jag mina älsklingskompisar hemma i Landskrona i sommar som kan trösta mig. Jag har tagit med min vattenpipa hem till mamma, och jag kommer bjuda in er varje kväll på musik, vattenpipa och tröstning..

Det blir nog bra!


Kommentarer
Postat av: louise

Det blir bra!!

2010-06-07 @ 01:33:51
URL: http://louisetygard.webblogg.se/
Postat av: Jessica

"och jag kommer bjuda in er varje kväll på musik, vattenpipa och tröstning.."



Nu har du lovat! :p

2010-06-07 @ 08:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0