2 juni 2010

Loujs, jag kunde inte somna inatt. Usch, jag landade i Köpenhamn igår kväll. Lättklädd sen Frankrike stod jag där i regnet och kände hur arg jag var. Haha.. Jag ska inte vara negativ nu, det är faktiskt fint väder här i Skåne idag.

Men så ska jag sitta på ett tåg. Haha. Livet är fint. Nu har jag packat ur och packat om, när ska packandet ta slut? Nu tar jag strax tåget mot Göteborg. Jag ska på en sorts intervju där idag och sen ska jag kasta mig över min systerson och pussa honom tills han blir arg och börjar slåss.

Inget slår dig och Rivieran, frugan!!!

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Louise

Frugan, jag vill ha med dig till troppan idag!!!

2010-06-02 @ 15:38:04
URL: http://louisetygard.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0