textilingenjör

Idag har varit världens underbaraste och varmaste dag. För dom flesta då. Inte för mig, jag jobbade i sammanlagt 13 timmar idag. Men vet ni vad?! JAG BRYR MIG INTE, FÖR JAG KOM IN PÅ MIN UTBILDNING! :)

Jag har typ kollat på utbildningar sen jag gick i femman och var 12 år ung. Jag har typ haft tusen olika planer och idéer på vad jag ska göra, men alltid ångrat mig lika fort igen. Jag har varit inne på allt från frisör (avklarad utbildning tillochmed) till polis, till ekonom till advokat till politiker till lärare, till design-utbildningar! Shit vad jag har funderat.. Men nu är det KLART, finito. Jag kom IN och jag ska bli textilingenjör när jag blir stor, härligt va?

Jag bryr mig inte om hur fattig student jag än kommer vara eller hur många år utbildningen än lär ta för det känns gött det här. ÖL IMORGON.


PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0