new stuff

Cha, long time no see.

What's new? Ja ni, jag flyttar till Borås i slutet av aug. Det känns rätt trist med tanke på att jag aldrig varit i Borås i hela mitt liv eller att jag inte känner en enda kotte i hela stan. Det känns som när jag började gymnasiet all over. I en annan stad än den jag bodde i och dessutom kom jag 3 dagar efter terminsstarten pga att jag var utomlands. Jag stampade in i klassrummet i en skola jag aldrig varit på förrut och jag tror tillochmed att jag var försenad, haha. Framför mig möttes jag av typ 30 nya fejjor, inte en enda kände jag igen. Men allting gick finemang och det får det väl göra denna gången också :)

Jag är lite ledsen över att lämna Gbg. Inte för stadens skull, för stan lär väl stå kvar ett tag - men mer för att jag precis hade hunnit bli van vid allt och tillochmed hitta överallt. Mest för att man har börjat lära känna folk, börjat tycka om folk å börjat tycka om fina ställen runt om i Göteborg.. Men nu blir det helt enkelt Borås eftersom att min utbildning finns på ETT ställe och ingen annanstans i Norden. What to do? Det här blir nog bra..


Haha, jag önskar att jag hade lite snyggare bilder å visa er, fast tyvärr. Kameran har inte fått hänga med allt för mkt i svängarna på sistone :( här har ni 3 sommar bilder varav jag firar min 20-års dag på två av dom :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0