8 juli 2010

idag har jag jobbat. hela dagen! sen fick jag ett nytt jobb. Hihi, säg grattis är nu allihop. Det är ett receptionist-jobb, funky vaa? Efter jobbet åt jag flingor, sen var jag ute å sprang i regn. Göteborg är så jobbigt å springa i. Inte platt som Skåne. På onsdag fyller jag 20. Jag vill iiiiiiiiiiinte. Jag har inget att skylla på längre, jag är vuxen..

Aja.. Hela veckan är full av planering, jobb, och lägenhetsvisningar. Jag ska fixa det här. Bli vuxen ni vet. Men på onsdag måste jag iallafall få fira lite. Så vid 17.00, systemet vid grönsakstorget, då går jag in å köper en flaska vin och sätter mig någonstans på mysigt ställe å dricker upp den. Kan kanske dela med mig, så vill ni komma får ni det! :-)

På kvällen blir det Nefertiti. Och till helgen blir det Skåne. Mina älsklingstjejer är hemma, det är karneval i Landskrona och mamma har tvättat mina kläder. Kan livet bli underbarare än så här?

Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0