1 juli 2010

Sorry för MINST sagt dålig uppdatering, men det hinns inte med! Allt är kaos. Ni vet när det verkligen är sån kaos att allt är kaos? Haha, så är det just nu. Visserligen av bra anledningar, eller ja, bra och bra.. Det jag menar är att jag absolut inte har något att klaga på just nu, tvärtom. Allt är jättebra och jag har många saker på gång, men just nu blir allt på en och samma gång så då blir det lite svårt att planera tiden.

Tre sanningar om Göteborg

- Tiden räcker inte till och spårvagnarna är för slöa för att ta dig till alla platser du vill till på samma gång
- Det är verkligen inte omöjligt att få jobb här !!!!
- Man vill vara här när det är sommar

Nu ska jag iväg och titta på en lägenhet. Som ligger 5 minuter ifrån centralstationen, jag dör. Den lär nog bli dyr som ett as men man kan alltid titta.. Vi hörs sen, ciao!

Förresten, jag fyller 20 om två veckor exakt idag. Gissa vad det första jag ska göra är??! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0